Lineage 2 Tower Forum

Full Version: How Open L2Tower + Normal Client
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Is there any similar thread, but in ENGLISH? Or someone can give some quick explanations in english?
Thx

Btw. the 2nd file like is giving an error.
(06-13-2013 20:07 PM)testforl2 Wrote: [ -> ]Is there any similar thread, but in ENGLISH? Or someone can give some quick explanations in english?
Thx

Btw. the 2nd file like is giving an error.

When i back to home i'll fix it.

Anywaysm, this is a portuguese topic, use google translate!
(06-13-2013 20:07 PM)testforl2 Wrote: [ -> ]Is there any similar thread, but in ENGLISH? Or someone can give some quick explanations in english?
Thx

Btw. the 2nd file like is giving an error.

I checked Download link and work FINE here.
Baixe esse outro script: ( https://mega.co.nz/#!vwpATApB!FyaTpQ4eGQ...QIsVYC_bpk )

No, it still doesnt work here.
Can somenone reupload it somewhere else?
So, give me a good upload site and i'll post it for you.
Oi, bom eu uso o método de abrir o L2 tower de duplicar a system, modificando seu nome e tals.. deletando o game guard dentro da msm, e modificando o l2.bin por l2.exe.

Bom, segui os passos que voce citou, como o new box que quero abrir eh pelo L2 normal, logo está abrindo pela system original, nao fiz modificacos no script, até fiz mas deu na msm, segui exatamente os passos que foram pedidos, mas... segue ai o erro que esta dando, ja procurei saber do que se trata,mas ainda assim nao vejo o porque,e o script que foi passado nao tem como modificar para acessar como administrador.. nao tem a opcao, o que eu fiz foi botar o handle para executar como admin e baixei o controle de contas para o quesito minimo, que deixa tudo liberado... tah ai oq acontece

http://i.imgur.com/QO7ZD9x.png?1
Sou muito burro, tentei, tentei, tentei e não consegui, eu preciso de 4 box, estou com 3 do tower aberta, a partir dai eu não sei o que fazer, não entendi nada, eu sou muito burro nessas coisas de programas, desde a epoca do L2Tower.. Valeu

OBS: Sem contar que o meu é Windows7 e não aparece a opção "Run as adminstrator" quando eu clico com o botão direito... =(... Talvez seja pq o meu arquivo .vbs não está nessa extensão, e sim vbs.txt ...

Obs 2: Eu consegui mudar a extensão, eu abro 3 janelas do Tower, ai eu abro a quarta normal e abro arquivo, aparece a janela tipo do DOS e fala "Nothing processed"
Ctrl + C -> system
Ctrl + V -> change name to L2TSys
L2TSys/ Ctrl + C -> L2.bin
L2TSys/ Ctrl + V -> change name to L2.exe
Paste http://download.l2cash.com/dsetup.dll
Delete "L2TSys/GameGuard.des"
Run L2Tower, cinfigure to run on that path.
Close it.

Now, always run first Bots Clients as many as you want.
After running that, execute NCLauncher to run a normal client.

Note: put the dsetup.dll on system to run more than 3 normal clients. Its necesary if you are running 3 or more as bot.

+2 Tongue
Is this method working in windows XP? I cant make it work in a friend's PC.
(02-28-2014 17:29 PM)testforl2 Wrote: [ -> ]Is this method working in windows XP? I cant make it work in a friend's PC.

idk
Pages: 1 2 3 4 5
Reference URL's